Mikóczi Hús

Folyamatos megújulás

2017. november 13. - Mikóczi Hús

Halottad már azt a kifejezést, hogy komplexitási plafon?

innovacio.jpg

Ezt a kifejezést én Budapesten tanultam meg, ami azt jelenti, hogy elérsz egy olyan állapotot, amikor a meglévő tudásoddal, az eddigi módszereiddel, munkameneteddel már nem tudsz tovább fejlődni. Ez jelentkezhet akár magánéletedben vagy a vállalkozásodban.

Ha most azt gondolod, hogy te mindent jól csinálsz, az életed és a vállalkozásod teljesen tökéletes, akkor ez a bejegyzés nem neked szól

Sokáig én is ebben a hitben éltem. Hiszen nagyon jól ment a szekér. 2012-ig úgy gondoltam, hogy csak az lehet a jó, amit én kitalálok. De be kellett látnom, hogy szükséges újítanom, változtatnom, mert az én tudásom eddig ért. Elértem a saját komplexitási plafonomat a magánéletemben és a vállalkozásban. 

Ez vezetett oda, hogy újra visszaültem az iskolapadba és elmentem Budapestre tanulni. 40 évesen egy teljesen új világba csöppentem, viszont hatalmas lökést adom a számomra. Sokat megtanultam saját magamról, a nagy célomról és vállalkozásról. Magyarul, beengedtem új nézőpontokat.

A személyes fejlődésemre és az Átalakulásomra nem akarok ebben a posztban bővebben kitérni, erről többet megtudhatsz a könyvemből és a blogomból. Ezért, most a családi vállalkozásom oldaláról mutatom be neked, miért fontos a folyamatos fejlődés, megújulás

A mi vállalkozásunk legnagyobb értéke az ügyfél. Épp ezért arra törekszünk, hogy minél jobban ki tudjuk elégíteni a vásárlóink igényeit. A vállalkozásunk megalapítása óta ezt a szemléletmódot követjük. Viszont tudjuk, hogy a piac és az igények változnak. Mi pedig folyamatosan alkalmazkodunk az újabb vevői igényekhez. 

Több, mint 20 évvel ezelőtt egészen az alapoktól kezdtük, először is csirkéket neveltünk. Ehhez minden szükséges berendezést magam készítettem. Első körben még élő állapotban történt az értékesítés. Viszont egyre több visszajelzést kaptunk, hogy lehet-e konyhakész állapotban megvásárolni a csirkét, mivel nincs idejük a tisztításra. Ezért elkezdtünk frissen vágva, teljesen megtisztítva értékesíteni. Így még jobban ki tudtuk elégíteni a vásárlóink igényeit. Majd ezt a folyamatot továbbgondolva, darabolva, porciózva árultuk a csirkéket.

ez_mehet_ki.jpg

Láthatod, hogy ez a szemlélet már a kezdeti időkben is jellemző volt ránk, amit a mai napig folytatunk, viszont már gyorsabb ütemben. A múltban főleg a megérzéseimre hagyatkoztam (amit ma is teszek, mert mindig jó "orrom "volt az üzlethez), de most már folyamatos visszajelzéseket is kérünk a vásárlóinktól. Nem mi akarjuk kitalálni, hogy mire van szükségük, hanem megkérdezzük, piackutatás formájában. Külön hangsúlyt fektetünk a hiányosságainkra. Hiszen nem csinálhatunk mindent tökéletesen, ezért nagyon fontosak a kritikák is. Ezáltal tudjuk, hogy még min kell javítanunk.

És mennyire fontosak a visszajelzések?

Röviden: nagyon. Bővebben kifejtve, ennek köszönhetően tudtuk meg például, hogy a dunaszerdahelyi vevőink szeretnének asztalt és székeket az üzlet elé, hogy pár percre le tudjanak ülni, beszélgetni és kényelmesen megreggelizni. Majd kiderült, hogy nagyon szeretik a nyereményjátékokat. Több se kellett, azóta havonta hirdetünk meg újabb játékokat az üzleteinkben és a Facebook oldalunkon. A visszajelzések pedig fantasztikusak. Hatalmas öröm átadni a nyereményeket és látni a boldogságot az ügyfeleink arcán. 

blogra_2_0.jpg

És azóta is megállás nélkül fejlesztünk, mindig kitalálunk valami újdonságot. Mindezt úgy, hogy még személyesebbé tesszük. Így, miután a nyár folyamán felszereltük a világító hirdetőtáblánkat, minden héten egy új inspirációt osztunk meg a betérő vásárlókkal.

Természetesen vannak olyan irreális kérések is amiket nem tudunk teljesíteni. Sajnos ez hozzátartozik a vállalkozói léthez, hogy nem tudunk minden igényt kielégíteni és mindenkinek megfelelni. De, rendületlenül, energiát nem kímélve dolgozunk tovább, hogy folyamatosan újabb és újabb figyelmességekkel szolgáljunk az ügyfeleiknek.

"Mikóczi Hús, hogy a vásárlás élmény legyen..."

Mikóczi Ferenc - Mikóczi Hús, ügyvezető. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mikoczihus.blog.hu/api/trackback/id/tr9713262361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása